vill inte vara med

sitter här å lyssnar på jävligt bra musik! Om jag får säga de själv så har jag nog den bästa musik smaken i hela uddevalla.

några utav mina favorit låtar:
♥ Thåström - Kärlek är för dom
♥ Thåström - fanfanfan
♥ Ebba grön - Sverige Sverige
♥ Eba grön - Hat & blod
♥ Imperiet - C.C Cowboys
♥ Imperiet - Du ska va president
♥ Asta Kask - Jag mot allt
♥ Dia psalma - jag vill ha en slav
♥ Dia psalma - emelie
♥ Dia psalma - hon kon över mon
♥ Tysta Mari - salt i mina sår
♥ Mimikry - Min sång
♥ Mimikry - En flicka som är stark

Den e iaf ett utval av alla bra låtar som finns det dessa bra band haha! Men som sagt så gillar jag alla låtar med dom men mina favoriter kommer alltid att vara Ebba grön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0